2015. május 30., szombat

3.fejezet 13.rész(76.rész) - Együtt töltött éjszaka

Felriadtam és ezzel egy időben leestem az ágyról. A srácok is felkeltek a puffanásra.
- Jól vagy? - kérdezte Calum.
- Fel kell hívnom Samet! - kaptam a telefonom után.
- Mi történt? - ült fel Luke. Rá néztem egy pillanatra és a telefonom után kotorásztam. - Ashton, mi történt?! - kérdezte ismét.
   *Sam Szemszöge*
   A telefonom rezegni kezdett. Ashton neve villant fel a képernyőn. Egyből odakaptam és felvettem.
- Ash? - kérdeztem, mire fellélegzett. - Minden oké?
- I-igen.  - dadogta. - Csak álmodtam valami hülyeséget.
- Scottal és Royceszal? - kérdeztem. Egy kis pánik ébredt bennem.
- Honnan tudod? 
- Én is velük álmodtam. - mondtam elhalkulva. Ledőltem a párnára.
- Sam, én féltelek és...
- Ashton, nyugodj meg. Az álmunkban a másikunk is ott volt. Nem valósulhat meg.
- Akkor sem érzem biztonságosnak, hogy egyedül vagy.
- Nem vagyok egyedül. Danék itt vannak, és megígérték, hogy vigyáznak rám.
- Akkor sem. Úgy érzem, nálam jobban senki sem tud megóvni téged. - én sem éreztem mással biztonságban magamat, csak vele. Pontosabban velük. Hiszen annyi ideje ismerem őket, Bryanékkel meg talán három napja vagyok jóban. Azért ők mégis több biztonságot tudnának adni, de nem mehetek oda hozzájuk.
- Nem is. De egyenlőre tényleg rendben van minden. Ha gond adódna esküszöm, hogy lelépek a városból. Bárhová.
- Egyedül vagy otthon? - kérdezte.
- Nem. A nagyszüleimnél vagyok. - minden egyes autónál ami elhaladt a ház előtt megijedtem. Féltem, hogy egyszer csak Royce száll ki a kocsiból és vagy elvisz, vagy lelő, vagy megerőszakol. Egyik sem egy leány álom... Kifújta a levegőt. Hallottam ahogy a háttérben a többiek kérdezősködnek felőlem.
- Fogalmam sincs hogyan fogok visszaaludni ezután. - mondtuk egyszerre.
- Tudod mit? Dőlj le, hangosítsd ki a telefont és addig beszélgetünk ameddig el nem alszunk.
- Rendben. - mindketten elvégeztük ezeket és beszélgetni kezdtünk.
   Reggel Ashton horkolására ébredtem. Valamiért muszáj volt felnevetnem. Talán mert eléggé viccesen horkol. Felnyögött. Hallottam ahogy megütögeti maga mellett az ágyat.
- Reméltem, hogy itt vagy. - dörmögte reggeli hangján.
- Bárcsak. - értettem vele egyet. 
- Mennyi az idő? - kérdezte. Örültem, hogy még nincs problémánk az időzónákkal. Még...
- Kilenc múlt hat perccel. - hunyorogva néztem meg az időt. 
   Beszélgetni kezdtünk a kimenőjükről. A legközelebbi az egy napból álló június 13-14.-éig tartó, ezután pedig szeptemberben egy hét pihenő és ezeket követi a karácsonyi négy nap, a szilveszteri három nap és május elején vége. Hosszú idő elé nézünk, az már biztos.. 
- Megérkeztünk, fiúk! - szólt egy férfi hang, bizonyára a sofőr volt az.
- Mennem kell. Este beszélünk? - kérdezte.
- Persze.
- Sam? - dünnyögtem egy "hmm?"-öt. - Szeretlek. - mielőtt válaszolhattam volna más szólalt meg.
- Ashton, te romantikus kis cicavirág! - mondta vékony hangon Luke. Nevetni kezdtem.
- Szia Luke! - köszöntem neki.
- Szia! - köszönt vissza. - Te kis hősszerelmes, te kis cukorbogyó, kis mókuska, ó, te...
- Befejezheted! - szólt rá Ashton.
- Te kis Casanova, te vén szex-kazán! - torkom szakadtából nevetni kezdtem, annyira gyerekesek..
- Én esküszöm, hogy kinyírlak! - morogta. - Akkor később...
- Menj már! - nevettem. Eldörmögött egy "sziá"-t, majd letette. Romantikus kis cicavirág, kis hősszerelmes, Casanova, vén szex-kazán... ez teljesen megőrült. Gondoltam magamban, majd kikecmeregtem az ágyból. Fontolgatni kezdtem a mai programjaimat, és lementem. A nagyi hevesen beszélgetett valakivel. Kinéztem az ablakon. Apa ezüst Avalancheja állt a ház előtt... Elindultam visszafelé, mint ha aludnék.
- Sam. - hallottam meg magam mögül a hangját. Megálltam, de meg sem fordultam. - Beszélhetnénk?
- Nincs kedvem beszélni. - a lépcsőt bámultam. Még idejében feljuthatok és bezárkózhatok. 
- Ha hajlandó vagy megbeszélni, hajlandó leszek elmondani Scarlet lakcímét. - Scarlet.. Szóval így hívják. Ez az ajánlat egyből felkeltette az érdeklődésem. Tudhatom hol és kivel él..
- Üljünk be egy kávézóba. - hangomban semmi érzelem nem volt fellelhető, próbáltam tartani magamat. - Várj meg. - elindultam felfelé a lépcsőn. Felöltöztem és rendbe hoztam magamat. A hajamat lófarokba fogtam, majd lementem.
- Indulhatunk? - kérdezte mire bólintottam. Elköszöntünk - bár én még maradtam náluk -, és beültünk a kocsiba.
   Egy közeli kávézóba ültünk be. Miután kihozták a rendeléseinket csend telepedett körénk.
- Miért kellett titkolóznod? - kérdeztem küszködve.
- Nem tudtam hogyan mondjam el.
- Egy egyszerű, "Sam, üljünk le egy kicsit. Beszélni szeretnék veled." is elég lett volna, nem gondolod? - ismét csend. - Miért mentetek külön? - belekortyoltam a fahéjas capuccinomba és vártam a választ.
- Volt pár ellentét...
- Megcsaltad. Amyvel, igaz? - habozott, ez pedig mindent elárult. - Képes voltál megcsalni őt?
- Régóta ismertük egymást Amyvel. Anyád és ő...
- Szóval barátok voltak. - bólintott. - Te pedig tönkretetted a barátságukat. Gusztustalan vagy, ugye tudod? És én még azt hittem, hogy ezek után talán úgy ahogy javulhat a kapcsolatunk, de nem akarok egy ilyen apához tartozni.
- Nem akartuk. Ez csak úgy jött... Nem terveztünk semmi hosszú távút, de beleszerettem.
- Most arra vársz, hogy mondjam ez milyen romantikus? Mit titkolsz még előlem?! - csattantam fel.Tudni akartam minden hazugságát, tisztában akartam lenni az igazsággal..
- Semmi mást, ami lényeges lenne.
- Kérem anya lakcímét és már itt sem vagyok. - elé toltam egy papírt és egy tollat és megvártam még leírja a lakcímét, majd egy számot firkantott a hátuljára.
- Ha szeretnél vele beszélni. - elém tolta a papírt, felkaptam a tollal együtt és kiviharzottam a kávézóból egyenesen haza.


Heey! :3

Talán egy óra alatt összehoztam ezt a kisebb szösszenetet. Nem akartam hosszabbra, hiszen valószínű a mai dupla rész, csak mert ennyire jó fej vagyok:DD Kicsit talán alább adtam a színvonalból ezzel a résszel, de annyira nem lett vészes - szerintem -. Remélem tetszett azért. Kommentbe linkeljétek a blogjaitokat - lehet több is - mivel a hét folyamán kaptam egy díjat, de nem olvasok minimum 12 blogot, szóval kellenének linkek! :) Bármennyi jöhet, akár saját akár a kedvenc blogotok!:)
                     Love ya all, Elizabeth M. Stowe

10 megjegyzés:

  1. Alig várom a kövit, siess :D

    VálaszTörlés
  2. szia :) nagyon tetszik, siess a kövi résszel! :D És szeretnék tőled, mint bloggertől véleményt kérni a blogomról. http://hollywoodndeadfanfiction.blogspot.hu/2015/04/1.html előre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hollywood undead *-------* OMFG, végre valaki! :33 A holnap folyamán benézek és írok majd egy kis véleményt:))

      Törlés
  3. UUU..de joo hogy hoztal uj reszt.. Uuuuugy szeretleek :)) es nagyon jo resz lett mar nagyon varom a kovetkezo reszt..puszii :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *-* Köszönöm, amint lesz hozzá lelki erőm hozom a következő részt...:)

      Törlés
    2. *-* Köszönöm, amint lesz hozzá lelki erőm hozom a következő részt...:)

      Törlés
  4. imadom:)))) siess a kovivel :* :D :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Mivel nem láttam chatet, ezért itt értesítelek, hogy meglepi van nálam!! :) :D http://egylanyerdekesnapjai.blogspot.hu/2015/05/off-masodik-dij-dorothy-blog-award.html

    VálaszTörlés
  6. Juuuuj....közeledünk a 80.felé szél sebesen:DDNem is irok többet csak azt, hogy tetszett:)(Na majd 80 nál:P)*__*

    VálaszTörlés